Nyt valitaan puoluekokousedustajia Helsingistä

Helsingin edustajat puoluekokoukseen, 45 henkilöä, valitaan 24.2.-31.3 2020 toimitettavassa jäsenäänestyksessä. Piirihallitus on 19.2.2020 kokouksessaan vahvistanut ehdokkaat.

Äänioikeus on 31.12.2019 mennessä jäsenmaksunsa vuodelle 2019 suorittaneilla jäsenillä.

Äänestää näissä vaaleissa voit joko sähköisesti tai postitse.

25.2.-4.3.2020 sinulla on mahdollisuus äänestää sähköisesti. Äänestyksen alkaessa linkki ja ohjeet äänestykseen löytyvät piirin kotisivuilta helsinki.sdp.fi. Tämän lisäksi lähetämme kaikille äänioikeutetuille joiden sähköpostiosoitteet ovat jäsenrekisterissä äänestysohjeet maanantaina 24.2.2020 sähköisesti.

Postiäänestys järjestetään 12.-31.3.2020. Kaikille, jotka eivät ole äänestäneet sähköisesti lähetämme postitse äänestysohjeet, ehdokasluettelon, äänestyslipun ja palautuskuoren.

Ehdokkaana Myllypurosta

Tampereella 12.-14.6.2020 pidettävään puoluekokoukseen Myllypuron Sosialidemokraatit ry:stä on ehdolla numerolla 7 Nita Austero. Hän on lastensuojelun ammattilainen ja yhteiskuntatutkimuksen maisteriopiskelija. Äänestetään Nita Tampereelle!