Myllypuron Sosialidemokraatit ry toimii

MYDE tiedottaa 14.9.2021

Vaikka Korona onkin perunut myllypurolaisten järjestöjen yhteiset normaalit Myllypuro-päivän syysmyyjäiset niin Myllypuron Sosialidemokraatit ry (MYDE) järjestää myyjäiset lauantaina 18.9.2021 klo 11 – 13 Myllypuron ostarilla.

Meillä on tarjolla:

Villasukkia, lapasia, tölkkilapasia, terassitumppuja, siivouslapasia, kattilakaapin pelastuksia, omenahilloja, leivonnaisia, kirjoja ja tietenkin grillimakkaraa

Poliittista keskustelua varten paikalla on kansanedustaja/kaupunginvaltuutettu Eveliina Heinäluoma sekä Myllypurosta ensimmäiselle kaudelle valittu varavaltuutettu Nita Austero.

Perjantaina 1.10.2021 klo 17.00 Even portaille

Kokoonnumme Myllypuron Alakivenpuiston täyttömäelle korkkaamaan Even portaat. Juuri valmistuneet kuntoportaat saatiin Myllypuroon Eveliina Heinäluoman aloitteesta. Eveliina on mukana porrastreenissä!

Maanantaina 25.10.2021 klo 18.00 MYDE syyskokous

Myllypuron Sosialidemokraatit ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään koronan niin salliessa Asukastalo Myllärissä maanantaina 25.10.2021 klo 18.00. Kokouksesta ilmoitetaan myöhemmin tarkemmin virallisen kutsun merkeissä, mutta merkitkää päivämäärä ja kellonaika jo nyt muistiin. Asialistalla on mm. toimintasuunnitelman ja talousarvion hyväksyminen, johtokunnan jäsenten valinta sekä piirikokousedustajien valinta.

Jos Myllypuro-seura järjestää perinteiset joulumyyjäiset, MYDE on sielläkin mukana tarjoten leivonnaisia ja kudonnaisia.

Tervetuloa mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

Myllypuron Sosialidemokraatit ry

Johtokunta