Joulumyyjäiset 27.11.2021 Myllypurossa

Osallistumme asukastalo Myllärissä lauantaina  27.11.2021 klo 10.00 – 13.00 pidettäviin järjestöjen perinteisiin joulumyyjäisiin.

Nämä myyjäiset ovat viimeiset asukastalo Myllärissä pidettävät myyjäiset, koska asukastalon toiminnan 10-vuotinen vuokrasopimus ostarin omistajan ja kaupungin soten välillä loppuu 31.11.2021. Sote ei ollut halukas jatkamaan sopimusta, joten myllypurolaisten kansalaisjärjestöjen toiminta asukastalossa loppuu ja kirjastotoimi valtaa Myllärin kokoustilat.

Toivottavasti Myllypuro-seuran johdolla pystytään löytämään korvaavat tilat alueeltamme asukastoiminnan jatkumiseksi. Emme vielä tiedä, missä Myllypuron Sosialidemokraatit kokoontuvat seuraavan kerran.

Nämä myyjäiset ovat sillä tavalla erilaiset, että Myllypuro-Seuran lisäksi paikalla ovat enää Martat ja me. Meillä on siis runsaasti pöytätilaa käytössämme ja myyjäisten onnistumiseksi tarvitsemme jäsenistöltä esimerkiksi erilaisia leivonnaisia tai säilykkeitä tai joulukoristeita yms. Ja jos sinulla on kirjoja joista haluat luopua (ei kirjakerhojen kirjoja), niin tuo niitä myyntipöydällemme. Nämä kaikki pyydetään toimittamaan myyjäispaikalle asukastaloon jo perjantaina klo 16.00 – 18.00 välillä, jolloin myyjäispaikkaa valmistellaan. Tavaroiden toimittamisasioissa ota yhteyttä Tuula Raitoon joko puhelimella 0400 913 810 tai sähköpostilla tuula.raito@gmail.com. Yhdistys maksaa leipojille tarvittaessa tarveaineet laskun mukaan. Valmiina on villasukkia ja lapasia yms. sekä omenahilloja.Myyjäispäivä sattuu päällekkäin piirikokouksen kanssa, joten meiltä puuttuu pari-kolme myyjää. Etenkin uudempia jäseniä pyydetään ilmoittautumaan myymälä apulaiseksi! Täytyyhän meidän joskus oppia tuntemaan toisiamme. Ilmoittautuminen sihteeri Oili Ruokokoski-Jauhiaiselle oiliruja@gmail.com tai 0400 432 436.

Me Myllypuron Sosialidemokraatit olemme netissä osoitteessa http://myllypuro.sdp.fi/ ja facebookissa https://www.facebook.com/MyllypuronSosialidemokraatit. Seuraa sivujamme!

Myllypuron Sosialidemokraatit ry